Klachtenpagina

Als een dienst of product u niet is bevallen kunt u hierover een klacht indienen. We zullen uw klacht aandachtig bekijken en proberen om naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Dien uw klacht in per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. 

Onze gegevens:

RVSdesigns.nl
Spoorstraat 110
8933 CE Leeuwarden

Bellen/mailen kan naar 06-23469044 of info@rvsdesigns.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting Geschil Online te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.